Ώρα για ... διάλειμμα

Το ιστολόγιο των μαθητών της Στ Τάξης του 1ου Δημοτικού Σχολείου Ερμούπολης (2009 - 2010).

Συνέντευξη για τον τρόπο ζωής

Στο μάθημα της γλώσσας μιλήσαμε για τα επαγγέλματα και τον τρόπο ζωής των ανθρώπων τώρα και άλλοτε. Για να πάρουμε περισσότερες πληροφορίες για το τι συνέβαινε στο νησί μας τα προηγούμενα χρόνια, αποφασίσαμε να χωριστούμε σε ομάδες και να πάρουμε συνεντεύξεις από κατοίκους της Σύρου.


Η ομάδας μας, αποτελούμενη από τους Γιάννη Μ., Εύα Κ., Σοφία Β. πήρε συνέντευξη από τον κ. Ζαννή Μιχάλοβιτς, κάτοικο της Σύρου.

κ.Ζαννής:Σας καλωσορίζω και χαίρομαι γιατι στο σχολείο σας  βάζουν τέτοιες εργασίες  που έχουν σχέση με τη ζωή των ανθρώπων και σας κάνουν να έρχεστε κοντά  και σε και σε καποιες άλλες ηλικίες που έχουν ζήσει άλλες εποχές ή καλές κι κακές και αυτό θα σας δώσει  γνώση.για το πώς ζούσαν άνθρωποι που είναι παππούδες σας.
Μαθητές: Καταρχάς Γειά σας και από ‘μας. Θα θέλαμε να σας ρωτήσουμε κάποιες ερωτήσεις.
1 Πώς ήταν η καθημερινή και επαγγελματική σας ζωή; Τι έχει αλλάξει σε αυτην από παλιά;
Κ.Ζαννής :Εγώ είμαι συνταξιούχος μηχανικός. Η δουλεία  μου όπως κάθε μηχανικού είναι δύσκολη χωρίς  ωράρια. Κατόπιν σε αυτή ουσιαστικά λύνω προβλήματα. Αυτό κιόλας με χαροποιεί. Ακόμα παλιότερα η δουλεία ήταν πόλυ πιο δύσκολη από’τι σήμερα. Φεύγαμε το ξημέρωμα και γυρνούσαμε το βράδυ.
2 Δουλεύατε για να συντηρήσετε την οικογένεια σας ή ήταν το όνειρο σας να γίνεται αυτό που έιστε;
κ.Ζαννής: Όνειρο μου ήταν να σπουδάσω παρόλο τις οικονομικές δυσκολίες και τα εμπόδια που μου παρουσιάστηκαν ,στόχος μου ήταν επίσης να γίνω μηχανικός και να φτιάξω οικογένοια.
3. Πώς ήταν οι συνήθειές σας παλιά; Έχει αλλάξει κάτι έως σήμερα;
κ.Ζαννής:Οι συνήθεις ήταν  πρωινή έγερση με την ανατολή, επάφη με την οικογένοια και πολύ δουλειά μέχρι το βράδυ. Τα Σαββατοκύριακα τα διαθέταμε στα παιδιά.Σήμερα η τηλεώραση απορροφά τον κοινό χρόνο.
4 Πώς περνα΄τε τον έλευθερο σας χρόνο;
Κ.Ζαννής: Τον ελεύθερό μου χρόνο τον περνάω με καλλιτεχνικές δραστηριότητες, με τη χορωδία που μου αρέσει πολύ. Καλλιεργώ ένα κτήμα γιατί με γεμίζει πολύ να είμαι κοντά στη φύση.
5: Θα θέλατε να αλλάξετε κάτι στη ζωή σας;
Κ.Ζαννής:  Η ηλικία μου δεν μου αφήνει περιθώρια να αλλάξω κάτι. Ο άνθρωπος προσδοκά πάντα κάτι καλύτερο.
6:Τι σας αρέσει στο τόπο σας και τι όχι;
Κ.Ζαννής: Στην  Ερμούπολη που λατρεύω και είναι η ωραιότερη της Ελλάδας θα ήθελα ο κόσμος να είναι πιο κοντά στα προβλήματα. Να μην έχει κυκλοφοριακό φόρτο.
7:Από όλα αυτά που μας είπατε θα θέλατε να αλλάξετε κάτι ακόμη:
Κ.Ζαννής: Επίσης θα ήθελα οι νέοι να είναι πιο δραστήριοι για τα κοινά. Να μαθαίνουν τα παιδιά για την ιστορία του τόπου τους πιο πολύ. ΘΑ ήθελα να αλλάξει η νοοτροπία του Έλληνα  και να προγραμματίζει τη ζωή του μέσα στα όρια του.
8: Τι θυμάστε από παλιά και τι έχει αλλάξει σ’αυτό σήμερα.
Κ.Ζαννής:  Είμαστε 4 παιδιά που χάσαμε την μητέρα μας πολύ μικροί και με μεγάλες στερήσεις σπουδάσαμε. Ενώ τώρα οι νέοι δεν αντέχουν τις μεγάλες δυσκολίες.
9: Αν μπορείτε θα μας πείτε κάτι που σας έχει σημαδέψει, που σας έχει μείνει πολύ έντονα από τη παιδική σας ηλικία, ζωή;
Κ.Ζαννής: Στα Χρούσσα, στο χωριό, έχω τις καλύτερες αναμνήσεις με πολλά από τα ξαδέρφια μου.


Για Μας

Η φωτογραφία μου
Είμαστε οι μαθητές και οι μαθήτριες της Έκτης Τάξης του 1ου Δημοτικού Σχολείου Ερμούπολης. Μαζί με τους δασκάλους μας φτιάξαμε αυτό το ιστολόγιο για να μοιραζόμαστε μεταξύ μας αλλά και με παιδιά από όλη την Ελλάδα, ενδιαφέροντα κείμενα, εικόνες, βίντεο κτλ.

Αναζήτηση

Φίλοι Από Άλλα Σχολεία

Αναγνώστες

Επισκέψεις

web counter

Πρόγνωση Καιρού

Vladstudio